piątek, 31 lipca 2015

Prolog

P.S KOCHANI SZUKAM BETY!
  

  Mężczyzna zamknął oczy, pogrążony był we wspomnieniach. W myślach zobaczył obraz tej szlamy, jak jej tam było? Brązowe włosy... tak to na pewno była Granger. Nienawidził jej, jak żadnej innej. Jednak, jej gryfoński upór i odwaga, nie dawały mu zapomnieć, że potępiał kogoś kto tak bardzo się zasłużył. Czyżby ją kochał? Nie, to nie wchodzi w grę. Czysta krew i szlam. Blondyn pokiwał z zażenowaniem głową. Chociaż, kiedy myślał o jej oczach, włosach i niedbale zawiązanym krawacie. Nie! To niemożliwe. Malfoy i Miona z rodziny mugoli. Mimowolnie na jego twarzy wymalował się pełen pogardy uśmieszek. Wtulił twarz w poduszki i zasnął. 

*** 

  Herm siedziała na łóżku, czytając książkę. Jednak na niczym nie mogła się skupić. Niegdyś ciekawe księgi, stały się monotonne. Wszystko zmieniło się od czasu pamiętnej Bitwy o Hogwart. Niedługo miała wrócić na siódmy rok. Jak zwykle zamknęła oczy i opadła na poduszki. Pierwsze co zobaczyła to blond włosy i szare oczy. Zaraz potem je otworzyła. Fretka w jej snach? Tego jeszcze nie, było. Skarciła się w myślach czując obrzydzenie do siebie. Ona i ten arystokrata, bez krzty rozumu? Z jej ust wydobył się żałosny i ochrypły śmiech. Jednak, nie mogła zaprzeczyć, że ten bezczelny gówniarz nie był tym samym szczeniakiem, był pociągającym mężczyzną.  

10 komentarzy:

  1. Prolog bardzo mi się podobał, jest wciągający i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. 😃Ja mogę być betą 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Strasznie dziękuję! Napisz do mnie w sprawie betowania na e -mail:
      kiniakont@wp.pl

      Usuń
  2. Strasznie mi sie podoba! Czekam na 1 rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Właśnie, czegoś takiego było mi trzeba!
    Trzymam kciuki, za odnalezienie bety!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prolog <3 Czekam na kolejną notkę :* Dużo weny
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rozdział. Jest tylko jeden błąd "pamiętnej Bitwy o Hogward" powinno być Hogwart ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://hogwart-moj-nowy-dom.blogspot.com/?m=1

    Penelopa Dropp

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytało mi się lekko, jednak nie wiem czy ich miłość nie rozwija się zbyt szybko? Jasne, każdy ma jakąś przykrywkę do swoich uczuć, lecz są to już jednak uczucia. Lecę czytać dalej!

    Zapraszam do mnie,
    http://bring-me-to-life-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog powoduje, że chcę więcej! Lekko się czyta :) Ja zmykam do pierwszego rozdziału! xD

    OdpowiedzUsuń